Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Generování mapy a hledání cesty v mapě pro strategické hry
Karásek, Štěpán ; Mráček, Štěpán (oponent) ; Orság, Filip (vedoucí práce)
Tato práce se skládá ze dvou částí. V první části se zabývá procedurálním generováním mapy se zaměřením na tvorbu terénu. Nejdříve jsou rozebrány principy generování terénu, použitelné algoritmy a způsoby generování dalších krajinných prvků mapy. Generování terénu za použití algoritmu diamond-square je následně implementováno a začleněno do existujícího herního enginu. Druhá část práce pojednává o problému hledání cesty v mapě, jsou zde popsány použitelné algoritmy a jeden z nich podrobněji vysvětlen. Dále se v práci řeší úprava nalezené cesty do přirozenějších tvarů a nastiňují se možnosti hierarchických algoritmů pro hledání cesty. Algoritmus A* pro hledání cesty je rovněž implementován a začleněn do existujícího herního enginu. Funkčnost obou algoritmů je prezentována v interaktivní aplikaci s grafickým rozhraním.
Third-person letecká akční hra s generátorem map
Nevolová, Kateřina ; Balyo, Tomáš (vedoucí práce) ; Krajíček, Václav (oponent)
Cílem této práce bylo navrhnout a vytvořit third-person leteckou akční hru ve 3D. Obsahem teoretické části práce je analýza herního prostředí akčních počítačových her, návrh fyzikálního modelu pro orientaci a pohyb v trojrozměrném světě, rozbor realizace umělé inteligence tohoto žánru a produkce vlastního formátu pro mapové soubory. Součástí práce je i implementace takové hry s generátorem mapových prostředí.
Third-person letecká akční hra s generátorem map
Nevolová, Kateřina ; Balyo, Tomáš (vedoucí práce) ; Krajíček, Václav (oponent)
Cílem této práce bylo navrhnout a vytvořit third-person leteckou akční hru ve 3D. Obsahem teoretické části práce je analýza herního prostředí akčních počítačových her, návrh fyzikálního modelu pro orientaci a pohyb v trojrozměrném světě, rozbor realizace umělé inteligence tohoto žánru a produkce vlastního formátu pro mapové soubory. Součástí práce je i implementace takové hry s generátorem mapových prostředí.
Generování mapy a hledání cesty v mapě pro strategické hry
Karásek, Štěpán ; Mráček, Štěpán (oponent) ; Orság, Filip (vedoucí práce)
Tato práce se skládá ze dvou částí. V první části se zabývá procedurálním generováním mapy se zaměřením na tvorbu terénu. Nejdříve jsou rozebrány principy generování terénu, použitelné algoritmy a způsoby generování dalších krajinných prvků mapy. Generování terénu za použití algoritmu diamond-square je následně implementováno a začleněno do existujícího herního enginu. Druhá část práce pojednává o problému hledání cesty v mapě, jsou zde popsány použitelné algoritmy a jeden z nich podrobněji vysvětlen. Dále se v práci řeší úprava nalezené cesty do přirozenějších tvarů a nastiňují se možnosti hierarchických algoritmů pro hledání cesty. Algoritmus A* pro hledání cesty je rovněž implementován a začleněn do existujícího herního enginu. Funkčnost obou algoritmů je prezentována v interaktivní aplikaci s grafickým rozhraním.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.